Algemeen
Wij streven ernaar om het bestelproces zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te houden. Hieronder wordt vindt je een korte uitleg over het bestellen van een product op botelco.nl.
Artikel selecteren
In de hoofdnavigatie vind je alle artikelen die je via botelco.nl kunt bestellen. Middels de button “in winkelmandje” komt het artikel in het winkelmandje terecht. In het besteloverzicht van je winkelmandje kun je overige wensen aangeven. Denk hierbij aan je keuze om de bestelling te laten bezorgen op een ander adres en op een gewenste datum, het mee bestellen van services of dat een oud artikel retour genomen moet worden.
Let op: bij leveringen via een pakketvervoerder kunnen er geen oude apparaten retour worden genomen. De prijzen op botelco.nl zijn altijd exclusief BTW.
Bestelgegevens
Als je een bestelling plaatst, word je gevraagd om je gegevens in te vullen in een formulier. Al je (transactie)gegevens worden in een beveiligde omgeving met behulp van SSL versleuteld over het internet verstuurd. Je herkent de veilige omgeving aan de groene balk en het slot in de adresbalk van je browser.
Betaalmethoden
Bij ons kun je online met de volgende methoden betalen:
IDEAL
Creditcard (Visa en MasterCard)
PayPal
Orderbevestiging
Nadat je het product hebt besteld en betaald, ontvang je via e-mail een orderbevestiging. Later ontvang je nog de factuur, die ook dient als garantiebewijs. Goed bewaren dus.
Wijzigen en annuleren
Wanneer de bestelling nog niet in behandeling is genomen, kun je de bestelling nog annuleren of wijzigen. Je kunt dit het beste zo snel mogelijk aangeven per email naar verkoop@botelco.nl. Wij doen dan ons best om je bestelling nog te wijzigen of annuleren en stellen betrokken partijen op de hoogte. Mocht je bestelling al onderweg zijn, dan kun je het pakket weigeren bij aflevering. Het annuleren van een bestelling bij botelco.nl is kosteloos. Uiteraard krijg je je (te veel betaalde) aankoopbedrag terug als je al betaald hebt. We betalen je het geld terug via dezelfde methode als waarmee je betaald hebt. Dit duurt 1-3 werkdagen en 5-10 werkdagen als je met creditcard hebt betaald.
Algemeen
Alle producten worden in de regel bezorgd door onze eigen wagenpark, de dropshipment van kleine apparatuur wordt door GLS verzonden. Na je bestelling krijg je een trackingcode waarmee je de bestelling kunt volgen. Als je op het bezorgmoment niet thuis bent, laat de bezorger een briefje achter met daarop het volgende bezorgmoment. GLS kan helaas geen oude apparaten retour nemen.
Afleveren (B2B levering)
Bij B2B afleveringen wordt het apparaat naar uw eigen winkel of magazijn afgeleverd, dit doen wij zonder extra kosten.
Dropshipment (Consument levering)
Bij de Dropshipment (Consument levering) wordt het apparaat tot aan de voordeur gebracht. Eventueel wordt het oude apparaat mee terug genomen, maar dit dient al bij de voordeur te staan en schoon te zijn. Voor deze service wordt 10 euro in rekening gebracht voor heel Nederland*
Bezorgen en uitpakken
Bij bezorgen en uitpakken wordt het apparaat ook uitgepakt, op de juiste plek gezet. Binnen de woning kan het apparaat tot en met twee verdiepingen hoger worden neergezet. Na plaatsing wordt het verpakkingsmateriaal meegenomen en het oude apparaat desgewenst ook. Het oude apparaat moet wel afgekoppeld en schoon zijn. Als de voordeur niet op de begane grond is en er geen lift in het pand is, kan je de bestelling t/m de derde verdieping bezorgd worden. Wanneer de voordeur op een hogere verdieping dan de derde is, kun je dit aangeven in je bestelling. Hier kan wel een toeslag voor gevraagd worden. Voor deze service rekenen we 15 euro, dit kunt u selecteren bij het product zelf.
Bezorgen, uitpakken en installeren
Bij Bezorgen, uitpakken en installeren wordt het apparaat ook uitgepakt, op de juiste plek gezet en aangesloten – stekkers en kabels. Binnen de woning kan het apparaat tot en met twee verdiepingen hoger worden neergezet. Na plaatsing wordt het verpakkingsmateriaal meegenomen en het oude apparaat desgewenst ook. Het oude apparaat moet wel afgekoppeld en schoon zijn. Als de voordeur niet op de begane grond is en er geen lift in het pand is, kan de bestelling t/m de derde verdieping bezorgd worden. Wanneer de voordeur op een hogere verdieping dan de derde is, kun je dit aangeven in je bestelling. Hier kan wel een toeslag voor gevraagd worden. Voor deze service rekenen we 30 euro, dit kunt u selecteren bij het artikel zelf.
Bezorging Waddeneilanden
Op zowel Texel als Terschelling geld een toeslag van 35 euro, en de levertijd is een dag langer dan het binnenland. We kunnen helaas alleen bezorgen aanbieden en geen extra services. Je ontvangt hiervoor een aparte factuur.